Pradėjome savo veiklą kaip savarankiška įmonė nuo 2014 metų vidurio, tačiau šioje srityje tikrai nesame naujokai – įmonėje dirba kvalifikuoti, turintys patirties ne tik buhalterinių paslaugų įmonėje, bet ir vyr.buhalterio ar vyr.finansininko darbo patirties turintys darbuotojai.
Esame orientuoti tik į kokybiškas ir kvalifikuotas paslaugas, nebijome įsipareigoti ir prisiimti tiek finansinę, tiek teisinę atsakomybę už savo vykdomą veiklą.
Atsižvelgdami į jūsų poreikius ir galimybes, turimus resursus ir nusistovėjusią tvarką, kiekvienam iš jūsų siūlome individualų bendradarbiavimo modelį, paremtą pagarba ir pasitikėjimu. Teikiamų paslaugų kaina priklauso nuo įmonės dydžio, darbuotojų skaičiaus, apskaitos dokumentų kiekio bei kitų sąlygų.
Galime pilnai tvarkyti jūsų buhalterinę apskaitą, galime atlikti tik vyr. buhalterio funkcijas, galime atlikti tik tam tikrus buhalterinius darbus – tai priklauso nuo jūsų poreikių.
Jūsų bendrovei nereikės investuoti į buhalterinės apskaitos programą, buhalterio darbo vietą – kompiuterį, baldus, patalpų nuomą, kanceliarijos prekes. Jums nekels rūpesčių jūsų buhalterio išėjimas iš darbo, jo liga ar atostogos, jums nereikės gaišti laiko pokalbiuose su pretendentais užimti buhalterio vietą. Jūs nepatirsite socialinio draudimo įmokų, darbuotojų skatinimo, kvalifikacijos kėlimo išlaidų. Visus šiuos rūpesčius ir su jais susijusias išlaidas galite palikti mums.